Spirální stabilizace páteře = SM SYSTÉM

SM systém je soubor cviků pro rehabilitaci a regeneraci páteře, který využívá tahu a odporu elastického lana. Využití nachází při léčbě široké škály diagnóz a stavů, především v terapii výhřezů plotének a skolióz. Uplatňuje se také ve sportovním lékařství. Těhotenství  je další vhodné období pro tento typ cvičení. SM systém je neocenitelným pomocníkem v prevenci bolestí zad každé nastávající maminky. Principem metody je spirální stabilizace páteře. Jde o zapojení a posílení svalů, které jsou schopné uvést páteř do trakce – tedy do protažení. Tyto svaly udržují správné držení těla, jednotlivě na sebe navazují a v podobě spirál se vinou kolem našeho těla. V běžném životě při ochablém a vadném držení těla jsou přetěžovány jiné svaly, které naopak stlačují obratle k sobě a jejich zvýšené napětí vede k bolestem zad.

KDO MŮŽE CVIČIT

Cvičení je vhodné pro jakoukoliv věkovou skupinu od 5 let do 100 let – děti, ženy, muže, seniory, těhotné, nevrcholové i vrcholové sportovce. SM systém je vhodný pro lidi s problémy bolesti zad, nebo kteří chtějí poruchám páteře předejít. Cvičení má také velký význam u prevence a léčby poruch velkých kloubů – kloub kyčelní, kolenní a ramenní, kluby nohou a klenba nožní. Tuto metodu využívá i mnoho vrcholových sportovců jako kondiční trénink s cílem zlepšit sportovní výkon a předejít přetížení a degeneraci páteře a velkých kloubů při sportu.

PRO KOHO JE METODA SPIRÁLNÍ STABILIZACE URČENA?

-pro těhotné k posílení svalů pánevního dna k hladšímu průběhu těhotenství a porodu a cvičení po porodu
-pro děti a mládež s vadným držením těla
-pro všechny se sedavým zaměstnáním
-pro ty, kteří většinu pracovní doby stojí (kadeřnice, prodavačky,…)
-pro kompenzaci jednostranných pohybů (zubař, golfista, tenista, volejbalista,…)
-pro sportovce jako dokonalá kompenzace přetížených svalů a zlepšení výkonu ve sportu
-nejen pro seniory s omezenou pohyblivostí při chůzi, v kyčlích, kolenech, ramenním kloubu, ….

SM SYSTÉM A TĚHOTENSTVÍ         

Kvůli přibývání na váze a rostoucímu bříšku povolují a ochabují břišní svaly a pánevní dno, esovité prohnutí v bederní páteři se ještě více prohlubuje, svaly podél páteře jsou v extrémním napětí, zvyšuje se tlak na meziobratlové ploténky a vzniká bolest. Cvičení s lanem v těhotenství a po porodu posílí svaly hýžďové, břišní a svaly pánevního dna. Protáhne záda, zrelaxuje přetížené paravertebrální svaly a uvolní tlak na meziobratlové ploténky. Vývoj dítěte nebude rušen napětím v křížové oblasti a porod bude snadnější díky svalové rovnováze v oblasti pánve. Po porodu oceníte rychlý návrat funkce pánevního dna a břicha, pevné štíhlé svaly a vznešené držení těla. Získaná síla v oblasti ramen a paží se bude hodit, až budete nosit své vytoužené miminko v náručí. SM systém vás udrží v kondici po celou dobu těhotenství bez zbytečných bolestí zad, připraví na hladký průběh porodu a urychlí rekonvalescenci.

ZDRAVÍ ZA 10 MINUT DENNĚ

Po zacvičení 12ti cviků SM systému za 10minut, uděláte regenerační, protahovací a zároveň posilovací zdravotní program pro Vaše tělo. Díky jednoduchosti a nenáročnosti, lze provádět doma, na zahradě či u vody. Stačí si jen koupit elastické lano a můžete cvičit.

CENA CVIČENÍ

Cena je 140 Kč/hod.

JAK ZAČÍT A JAK SE PŘIHLÁSIT

Pro dokonalé naučení 12ti základních cviků, doporučujeme absolvovat alespoň 10 lekcí cvičení SM systému ve skupině, kde na Vás bude dohlížet zkušená cvičitelka. 

KDY CVIČÍME

Cvičení probíhá každé úterý od 18:00 do 19:00 hod.
Začínáme opět od 6.9.2016. Ukázková lekce možná po dohodě.

PŘIHLÁŠENÍ A PODROBNÉ INFORMACE

PŘÍMO U LEKTORKY NA EMAIL NEBO SMS: , +420732193399

Nahoru